Vanlige spørsmål (FAQ)

Åpningstider?
– Vår nettbutikk er åpen 24 timer i døgnet. De fleste servicesentre holder åpent fra 07:00 til 16:00. Finn ditt nærmste TESS servicesenter.

Leveranser fra TESS?
– Kontakt din lokale selger eller ditt nærmeste TESS servicesenter. Du kan også henvende deg til vårt sentrale kundesenter.

Glemt passord?
– Trykk på "glemt passord" på login siden. Passordlink sendes til e-posten din som du kan bruke for å lage nytt passord.

Jeg ønsker å legge til en vare på ordren. Er det mulig?
– Nei, det er ikke mulig. Det må lages ny bestilling.

Jeg finner ikke svar på det jeg vil vite. Hva gjør jeg?
– Benytt vår chat-tjeneste eller ta kontakt med din kundekontakt.

Jeg finner ikke varen jeg ønsker å kjøpe. Hva gjør jeg?
– Benytt vår chat-tjeneste eller ta kontakt med din kundekontakt.

Hvem kontakter jeg om feil eller mangler i nettbutikken?
– Send feil eller mangler du finner til: netthandel@tess.no 

Jeg vil vite mer om en spesifikk vare. Hvem kontakter jeg?
– Kontakt din lokale selger eller nærmeste TESS servicesenter.